Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert Nijman - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert Nijman - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

24 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Je hoeft niet de hele wereld af te reizen als je alles vindt in Las Vegas: Parijs, New York, Venetië, Monte Carlo, Luxor en ga zo maar door.
De snelstgroeiende metropool van de VS heeft miljarden $$$ geinvesteerd om de positie van Las Vegas als gokhoofdstad van de wereld te verstevigen.
Gekte!.... dag en nacht, 7 dagen in de week, het hele jaar door.
Wij vonden 3 dagen LV wel genoeg, maar je moet het wel gezien hebben!

Marjon ging er de kosten van onze reis terugverdienen. Dat was tenminste de bedoeling..............

Verder zeg ik: " Kijk naar de foto's en blijf je verbazen"
Tot morgen.

PS
Dit verslag van 24 oktober schreven we op vrijdag 26 oktober. Op de grens van Nevada en Arizona kregen we bericht van Sebastian dat de moeder van Helen is overleden.
Na een 'stroke' in 2007 kreeg ze 1 week geleden opnieuw en ernstig herseninfarct. We waren van eea op de hoogte maar toch kwam ook voor ons de klap vandaag hard aan.

• 27 Oktober 2012 - 10:04

Corrie:

Het blijft verbazingwekkend wat jullie allemaal tegenkomen in dat enorme land. Jammer Marjon dat je geen geluk had met je gokavontuur, maar je hebt geluk in de liefde en kan niet alles hebben !!
    Op het overlijden van de moeder van Helen regeerde ik al op jullie mail. Heel lastig dit soort berichten te krijgen als je zo ver weg bent. Sterkte !

• 27 Oktober 2012 - 21:04

Henk:

Allereerst gecondoleerd. Ondanks de situatie waarin Helen´s moeder verkeerde zal het toch een groot gemis voor Helen zijn.
    Heel vervelend voor jullie dat dit juist nu moet gebeuren.
    Thuis kan je actie ondernemen en waar nodig steun bieden, maar nu moeten jullie alles passief ondergaan.
    Hopelijk beleven jullie toch nog een paar mooie laatste dagen.

• 28 Oktober 2012 - 10:42

Martie:

Hoi lieverds,

Blijf me verbazen over jullie leuke verslagen, kan mooi meeleven en meebeleven. Helen en sebas jullie wil ik veel sterkte wensen met het verlies van. Marjon en Bert dan weer jammer dat je zover nu zit, maar anders zat je ook te ver van hen af, om hen te kunnen bijstaan... wat jullie natuurlijk altijd wel doen via skype enzo... maar dat kan ook vanuit de States.

En Marjon kom je met een half miljoen terug, of was het juist negatief saldo... dat is nl. vaak het geval. Heerlijk na de drukte nu de schitterende natuur in, Henk kijkt ook graag over mijn schouder mee, bij het bekijken van alle foto's, maar de komende foto's zeker!!

Veel liefs van mij, Mart