Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert Nijman - WaarBenJij.nu Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert Nijman - WaarBenJij.nu

Las Vegas 2

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

25 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

We hebben grootse plannen voor vandaag, want Jany, Marjon en ik gaan een helicoptervlucht maken vanuit Las Vegas (ongeveer) naar de Hoover Dam en de West Grand Canyon.

In de lobby van het hotel is een drukbezochte Starbucks. Dus het is onbegrijpelijk dat je daarbuiten overal slappe thee krijgt die een beetje naar koffie smaakt.
In Las Vegas is alles duurder. Een Starbucks cappuccino kost hier 4$ ipv 2,95. Pinnen kost normaal $2,50 en hier $6
We denken er maar niet te veel over na....

We worden om 12.30 opgehaald en rijden met een shuttle bus naar Boulder City (buiten Las Vegas). Daar begint en eindigt onze helicoptervlucht van 70 minuten over de Hoover Dam, de Colorado River en haar 'uiterwaarden'. (door de prachtige vormen zal een rivier wel een vrouwelijk woord zijn.
Een paar steenworpen verder beginnen dan de Canyons. Ongelooflijk dat dat landschap er miljoenen jaren over gedaan heeft om er zó uit te zien. Echt heel mooi.

Tom weet goed de weg in Las Vegas! We zijn 's avonds met hun auto de hele strip afgereden tot downtown Las Vegas en weer terug via de zuidpunt van de strip.

Een dag met heel veel indrukken en ik denk dat je net als wij zult genieten van de fotoshoot!